Archyvas ‘Marketingas’ Category

Nokia - IDĖJŲ PROJEKTAS

2008-12-29, 17:37

Skaitinėdamas Alec Saunder blog`ą, radau, kad gruodžio pradžioje Nokia paleido įdomų socialinio tinko eksperimentą - savotišką idėjų erdvę, kurioje gali rasti įvariausių idėjų. Net nekreipiant dėmesio į tikrai gerą dizaino, bei realizacijos sprendimą, po beveik mėnesio gali rasti įvairiausių minčių, kurios greičiausiai pakeis kasdienybę netolimoje ateityje.

Pirmoji, man užkliuvusi idėja yra - “The Internet and the real world become the same place”. Idėjos autorius Ari Jaaksi. Nepaisant šiek tiek komplikuotos anglų kalbos, pasižiūrėkite idėjos autoriaus pristatymą YouTube.

O aš norėčiau pafantazuoti ir pasakyti, kokias galimybes ši technologija atveria paprastam žmogui.. Iš tiesų, jau šiandien mobilaus ryšio operatoriai gali nustatyti žmogaus buvimo vietą, tačiau ši informacija yra kur kas vertingesnė, jei pasitelki savo vaizduotę…

- kai esi kinoteatre mobilaus ryšio tiekėjas galės visus įeinančius skambučius peradresuoti į balso paštą ir pasakyti, kad šiuo metu Martynas kine ir pabandykite paskambinti po valandos
- kai esi parduotuvėje, galėsi sulaukti SMS žinutės su vertingu patarimu, ką šiuo metu geriausiai įsigyti AKROPOLIO maksimoje (tikiuosi, kad šios mano idėjos niekas neįgyvendins, nes tai būtų per daug žiauru iš vartotojo pusės)
- informacinės sistemos galės žinoti, kur yra konkretus žmogus - t.y. jei sekretorė nori sujungti, o direktorius šiuo metu išvykęs, tai bus galima matyti iš kart (tarp kitko, mūsų partneriai Mitel Networks jau gamina stacionarius telefonus, kurie jaus ar šalia yra mobilus telefonus ir taip galės pasakyti, ar žmogus yra kabinete)
- skambindamas žmogui, gausi pranešimą, kad šiuo metu žmogus yra Amerikoje ar Egipte, ar tikrai norite jam skambinti?

Aišku, atsiras daug privatumo niuansų, bet juos galima išspręsti, o toks virtulaus ir realaus pasaulio “apjungimas” yra ateitis.

Vėliau aprašysiu, dar kelias mintis, kurias radau Nokia IDEAS projekte.

As Seen In…

2008-08-04, 16:58

Future Voicemobilis

2008-07-21, 10:32


Užsisakykite demo versiją tel.: 8 5 2323023

UAB Infospalvos persikraustė

2008-04-23, 18:12


Naujas adresas: Traidenio g. 26 (vidiniame kieme)

Komiksas

2008-03-27, 17:14


Daugiau komiksu cia

Broliai

2007-07-16, 17:27

Neseniai vykusiame Žalgirio mūšio pakartojime dalyvavo ir mūsų klientai geriausios futbolo naujienos Lietuvoje 

futbolas. gyvai. vertikaliai.

2007-07-05, 10:21

Reklamos kūrėjai suka galvas, norėdami sukurti reklamą, kuri atkreips į save dėmesį. Daugumai tai nepavyksta (ypač lenkiszkų reklaminių skydų kūrėjų). O ką daryti multimilijoniniame mieste, kur kiekvienas laisvas plotelis yra išnaudotas bevertėmis margaspalvėmis reklaminėmis iškabomis?

Adidas sugebėjo atkreipti visuomenės dėmesį į reklamą kažkur ant namo stogo. Žmonės stebėjo išsižioję - jie net pamiršo kur skubėjo.

pasižiūrėk ir tu adidas futbolas

pirmas įspūdis

2006-10-02, 20:06

ką jūsų gyvenime reiškia pirmas įspūdis? - vieni atsako nieko, kiti pradeda filosofuoti, treti sako, kad jis paprastai būna klaidingas. Man (juliui) pirmas įspūdis būna labai stiprus - pirmas įspūdis lemia, ar bus sužavėta žavi kikenanti administratorė, ar Kelių policininkas sumažins baudą, ar pardavėjas sutiks sumažinti kainą. Kita vertus kuomet esi pripažintas ir vertinamas gali nusispjauti, kas ir ką pagalvos. Aš kalbu apie “the economist” žurnalą.

Pabandyk, www.economist.com

ką pirma pamatei?

Išėjau gyventi į internetą. Ir internete galima gyventi.

2006-09-27, 12:03

Internetas šiandien, tai tarsi didžiulis greitkelis tarp žemės ir mėnulio. Jo platybės pilnos lengvųjų automobilių, greitaeigių motociklų ir didžiulių amerikoniškų truck’ų. Tačiau bene svarbiausia yra tai, kad jame trūksta ženklų ir šviesoforų. Jis plinta kaip virusas, greičiausiai dėl to, kad jis suteikia galimybę kiekvienam, ir mažam, ir nevisai, pastatyti po nuosavą kelrodį.

Internetas jau seniai tapo galingu komercijos varikliu. Martinas Lindstormas mums pasakoja apie prekinio ženklo interaktyvumą, apie prie kompiuterio gimstančią kartą.

Google AdSense yra vienas labiausiai paplitusių įrankių reklamai ir publikavimui. Apie unikalią jo idėją galite pasiskaityti jų puslapyje, tačiau šiandien aš norėčiau papasakoti apie 7 “slėnio berniukus”, kuriems jau pavyko.

1. Markus Frind: PlentyofFish.com - 300 000 dolerių per mėnesį

Pažinčių portalas, kuris uždirba Markusui apie 10 tūkstančių dolerių per dieną. Nors ir atrodo, kad palaikyti tokį interneto gigantą reikia mažiausiai 100 darbuotojų, tačiau vienintelis Markuso darbuotojas yra jo draugė, kuri padeda jam atsakinėti elektroninius laiškus. Visas puslapis suprogramuotas Markuso, o dėl jo paprastumo ir lengvumo, jo talpinimui panaudoti tik 4 serveriai. Šis didžiulis ūkis yra valdomas tiesiogiai iš autoriaus namų, įspūdinga ar ne?

2. Kevin Rose: digg.com - 250 000 dolerių per mėnesį

Puslapis paleistas 2004 metų gruodžio mėnesį, pradinės investicijos sudarė viso labo tik 1000 dolerių pradžiai. Šiandien digg.com vienas didžiausių naujienų portalų visame internete. 400 000 vartotojų registruotų vartotojų. Business Week teigia, kad šiais metais Digg uždirbs apie 3 milijonus JAV dolerių, tačiau kokia dalis priklauso Google AdSense labai sunku pasakyti, nes tai nėra vienintėlis Digg pelno šaltinis.

3. Jeremy Shoemaker - 140 000 dolerių per mėnesį

shoemaker.jpg
Nuotraukoje matome Jeramio didžiausia čekį :) Pagrindinis jo skirtumas nuo kitų Google siurbėlių, kad jis neturi vieno konkretaus puslapio, jam pinigus uždirba šimtai internetinių vardų bei puslapių. Kuo daugiau vardų, tuo mažiau rizikos :)

4. Jason Calacanis: Weblogs, Inc - 120 000 dolerių per mėnesį

Prieš tai, kaip Jason pardavė Weblogs Incorporated AOL’ui už 25 milijonus JAV dolerių, jis uždirbdavo 4 000 $ per dieną. Weblogs buvo įvertintas netgi pačio Google AdSense. Kiek uždirba Weblogs šiandien, yra jūsų fantazijos reikalas.

5. David Miles Jr. & Kato Leonard - 100 000 dolerių per mėnesį

Washington Post sako, kad iš freeweblayouts.net du bičiuliai uždirba net po 100 kas mėnesį.

6. Tim Carter: AskTheBuilder.com - 30 000 dolerių per mėnesį

Spėkit ką veikia Timas? Taip, jis yra profesionalus santechnikas. Santechnikas, kuris turi savo radio laidą ir kartais pasirodo per televiziją. Timas teigia, kad Google jam suteikia galimybę suprasti, ko nori jo publika ir pateikti tikslius atsakymus į jų klausimus. Tikiuosi, kad Viktoras Uspaskichas milijonieriumi tapo ne internete :D

7. Joel Comm - 24 000 dolerių per mėnesį

Joel Comm yra sėkmės mokytojas (dabar labai populiaru taip vadinti, žmones, kurie padeda greitai praturtėti). Jis yra populiarios eKnygos “What Google Never Told You about Making Money with AdSense” autorius. Čia galite pasižiūrėti gan seną jo AdSense ataskaitą.

Parengta pagal kolegą blogerį John Chow

Atstumiantis brandas

2006-09-07, 18:34

Kurdami prekės ženklą, vadovaujames nuomone, jog brandas turi buti patrauklus, įsimintinas, mielas ir t.t. Kitaip sakant nuobodžiai mandagus. Martinas Lindstromas pateikia visiškai kitokį pavyzdį apie atsiumiančio brando kūrimą.