Mozilla goes mainstream
Trečiadienis, Rugpjūtis 30th, 2006Business Week nudžiugino tikrai neblogu straipsniu apie Mozilla Corp. ir jos pirmines avantiūras, bei pasisekimą. Viso labo aštuoniasdešimt penki “believeriai” padarė savo..
Business Week nudžiugino tikrai neblogu straipsniu apie Mozilla Corp. ir jos pirmines avantiūras, bei pasisekimą. Viso labo aštuoniasdešimt penki “believeriai” padarė savo..
FastCompany bloge pasirodė straipsnis apie kiek stebinančius apklausos rezultatus - daugiau kaip 70% paauglių galvoja apie nuosavą verslą. Šiaip ne tiek nustebino apklausos rezultatai, kiek tai kas ją atliko. Junior Achievement - mano pirmosios ekonomikos ir vadybos pamokos mokykloje buvo būtent pagal jų programą. Nors jau tada žinojau ko noriu, bet iš tiesų tarpautiniai ar klasės turnyrai buvo tikrai įdomūs ir skatino nestovėti po saule. Straipsnyje, dar įdomu tai, kad daugiau nei 9 paaugliai iš 10 mano, kad sėkmingai plėtoti ir valdyti kompaniją jiems padės aukštasis mokslas - kažin kada Lietuvos švietimo sistema galės pasiūlyti tą patį?
Šiandien ištraukiau taburetę iš po stalo, atsistojau ant jos ir garsiai surikau - “We did it”. Susilaikysiu nuo įvairiausių postringavimų apie taip išreklamuotą nekilnojamo turto burbulą, bet taip greitai artėjantis ruduo bus turtingas netik vaisiais ir uogom Malonu, kad galime pristatyti rinkai produktą, kurį tikrai mylime. Imkite jį ir naudokite!
Tendencija visiems aiškiai matoma. Klausimas toks: kas laukia tradicinio „popierinio“ laikraščio?
Vis daugiau dienraščių leidžia web laikraščius. Garsiausias pavyzdys Schibsted.
Vienos stambiausių Amerikos apklausų agentūrų išvada: “skaitytojai iš laikraščio nori sužinoti kaip tapti turtingais, arba ką galima nuveikti šį vakarą.”
Brazilų laikraščio Zero Hora atlikta apklausa: “jie (skaitytojai red. past.) pageidauja daugiau straipsnių virtuvės ir namų ūkio klausimais ir mažiau Hezbolą (Hizbullah) ir žemės drebėjimų.”
Susidomėjusiems The economist straipsnis:
http://www.economist.com/business/displaystory.cfm?story_id=7827135
Dėdė Mendelis, prieš kelis amžius:
“As long as there were no roads, you had to interrupt a journey at nightfall. Then, you had all the leisure in the world to recite psalms at the inn, to open a book and to have a good talk with one another. But nowadays you can ride on these roads day and night and there is no peace anymore.”
To pačio daikto, kurį turi kaimynas, bet truputėlį kitokio.
Meniu, kuriame kainos kaskart kitos.
Dėmesio daugiau, nei gauna šalia sėdintis asmuo.
Truputėlį žemesnės kainos, negu kitiems.
Bilieto į senai išparduotą filmo premjerą.
Pažinties su paslaugas teikiančios bendrovės darbuotoju, geriausia – vadovu.
Geresnio elgesio su jais, bet ne pernelyg gero.
Būti teisūs.
Pastaruoju metu daug tenka girdėti ir skaityti apie PowerPointo prezentacijas ir prastą jų kokybę. Tiesa pasakius per savo gyvenimą esu matęs tokių apgailėtinų pristatymų, kad net nesinori prisiminti.. Šiandien NPR pasirodė straipsnis su Edwardo Tufte pasiūlymais šia tema. The New York Times Edwardą vadina - “The Leonardo da Vinci of Data”. Prieš kelias dienas į mus kreipėsi bendrovė, kuri turi turėjo nemalonumų dėl savo interneto svetainės dizaino - užsakovai atsisakė bendradarbiauti pamatę jų kompanijos interneto puslapį, nors pradžia buvo visai nebloga. Shit happens. Tufte mintis šiuo atveju sutampa su mano - geras dizainas ir turinys yra amžinas, tačiau prastas pateikimas gali pridaryti daug bėdos.. ypač tuomet, kai žmogus galvoja ir renkasi prieš pasirinkadamas tavo firmą. Su prezentacijom tas pats - svarbu kalbėtojo artistiškumo skilsai, tačiau nemažiau svarbus yra pateikimas ir pati prezentacija. Patikėkite, investuoti į profesionalų dizainerį ar fotografą yra daug naudingiau ir pelningiau, nei įsidėti reklaminį baneryje tinklalapyje su milijonais unikalių peržiūrėjimų - paprasčiausiai paklauskite savęs ar prisimenate kokia buvo reklama delfi.lt viršuje ir šonuose paskutinio tavo apsilankymo metu? Apačioje pateikiu kelias idėjas, kurios man užkliuvo perskaičius gausybę straipsnių.
Paveikslėlis atvaizduojantis/pagrindžiantis teiginį. (Idėjos autorius Seth Godin)
Naudojant geros kokybės paveikslėlius, kurie skatina emocinę reakciją galima lengviau argumentuoti savo nuomonę ar teiginius. Aišku, beprasmiai ir sudėtingi grafikai turintys 9 ašis ir 15 stulpelių atkrenta.
10/20/30 (Idėjos autorius Guy Kawasaki)
Taisyklė su daug NE:
10 - NE daugiau kaip dešimt skaidrių
20 - trukmė turi būti NE ilgesnė, kaip 20 minučių
30 - NEnaudokite mažesnių fontų kaip 30 px.