Išėjau gyventi į internetą. Ir internete galima gyventi.
Internetas šiandien, tai tarsi didžiulis greitkelis tarp žemės ir mėnulio. Jo platybės pilnos lengvųjų automobilių, greitaeigių motociklų ir didžiulių amerikoniškų truck’ų. Tačiau bene svarbiausia yra tai, kad jame trūksta ženklų ir šviesoforų. Jis plinta kaip virusas, greičiausiai dėl to, kad jis suteikia galimybę kiekvienam, ir mažam, ir nevisai, pastatyti po nuosavą kelrodį.
Internetas jau seniai tapo galingu komercijos varikliu. Martinas Lindstormas mums pasakoja apie prekinio ženklo interaktyvumą, apie prie kompiuterio gimstančią kartą.
Google AdSense yra vienas labiausiai paplitusių įrankių reklamai ir publikavimui. Apie unikalią jo idėją galite pasiskaityti jų puslapyje, tačiau šiandien aš norėčiau papasakoti apie 7 “slėnio berniukus”, kuriems jau pavyko.
1. Markus Frind: PlentyofFish.com - 300 000 dolerių per mėnesį
Pažinčių portalas, kuris uždirba Markusui apie 10 tūkstančių dolerių per dieną. Nors ir atrodo, kad palaikyti tokį interneto gigantą reikia mažiausiai 100 darbuotojų, tačiau vienintelis Markuso darbuotojas yra jo draugė, kuri padeda jam atsakinėti elektroninius laiškus. Visas puslapis suprogramuotas Markuso, o dėl jo paprastumo ir lengvumo, jo talpinimui panaudoti tik 4 serveriai. Šis didžiulis ūkis yra valdomas tiesiogiai iš autoriaus namų, įspūdinga ar ne?
2. Kevin Rose: digg.com - 250 000 dolerių per mėnesį
Puslapis paleistas 2004 metų gruodžio mėnesį, pradinės investicijos sudarė viso labo tik 1000 dolerių pradžiai. Šiandien digg.com vienas didžiausių naujienų portalų visame internete. 400 000 vartotojų registruotų vartotojų. Business Week teigia, kad šiais metais Digg uždirbs apie 3 milijonus JAV dolerių, tačiau kokia dalis priklauso Google AdSense labai sunku pasakyti, nes tai nėra vienintėlis Digg pelno šaltinis.
3. Jeremy Shoemaker - 140 000 dolerių per mėnesį
Nuotraukoje matome Jeramio didžiausia čekį Pagrindinis jo skirtumas nuo kitų Google siurbėlių, kad jis neturi vieno konkretaus puslapio, jam pinigus uždirba šimtai internetinių vardų bei puslapių. Kuo daugiau vardų, tuo mažiau rizikos
4. Jason Calacanis: Weblogs, Inc - 120 000 dolerių per mėnesį
Prieš tai, kaip Jason pardavė Weblogs Incorporated AOL’ui už 25 milijonus JAV dolerių, jis uždirbdavo 4 000 $ per dieną. Weblogs buvo įvertintas netgi pačio Google AdSense. Kiek uždirba Weblogs šiandien, yra jūsų fantazijos reikalas.
5. David Miles Jr. & Kato Leonard - 100 000 dolerių per mėnesį
Washington Post sako, kad iš freeweblayouts.net du bičiuliai uždirba net po 100 kas mėnesį.
6. Tim Carter: AskTheBuilder.com - 30 000 dolerių per mėnesį
Spėkit ką veikia Timas? Taip, jis yra profesionalus santechnikas. Santechnikas, kuris turi savo radio laidą ir kartais pasirodo per televiziją. Timas teigia, kad Google jam suteikia galimybę suprasti, ko nori jo publika ir pateikti tikslius atsakymus į jų klausimus. Tikiuosi, kad Viktoras Uspaskichas milijonieriumi tapo ne internete
7. Joel Comm - 24 000 dolerių per mėnesį
Joel Comm yra sėkmės mokytojas (dabar labai populiaru taip vadinti, žmones, kurie padeda greitai praturtėti). Jis yra populiarios eKnygos “What Google Never Told You about Making Money with AdSense” autorius. Čia galite pasižiūrėti gan seną jo AdSense ataskaitą.
Parengta pagal kolegą blogerį John Chow
Rugsėjis 28th, 2006 at 11:52 pm
“Kevin Rose: digg.com - 250 000 dolerių per mėnesį”, juokaujat?
Tai, ką rašė BusinessWeek apie Kevin Rose, buvo briedas. Digg buvo įvertinta 60 mln. dolerių, o Kevinas būt tai milijonierius. Bet jis gyvena nuomojame bute su kambariokais. Ir kol kas jis nelabai ką teuždirba. Bet kad jis vertas ketvirčio milijono, tai jo. Jį labiausiai iš visų septynių gerbiu.
O šiaip man visa tai ima panašėti į antrajį dot-com bubble. Ar tik ir vėl nesprogs. Šitiek investicijų į projektus, kurie net neneša pelno (youtube, digg, facebook ir pan.)
Rugsėjis 29th, 2006 at 3:00 pm
O kuom tu remies kad pastarieji projektai neneša pelno?
Rugsėjis 29th, 2006 at 8:33 pm
Beveik visi jie yra be aiškaus modelio kaip generuoti pinigus. Google Adsence? Yeah right. Užtenka didesnio skandalo dėl Click Fraud, ir reikalas žlugęs.
“Only a moron would buy YouTube” - Marc Cuban
http://yahoo.reuters.com/news/articlehybrid.aspx?storyID=
urn:newsml:reuters.com:20060928:MTFH82125_2006-09-28_20-09-28_
N28230044&type=comktNews&rpc=44
Spalis 15th, 2006 at 11:30 am
Hmm siektiek klygai:) google nepavadinsi visisko “moron”, o uz youtube suplojo 1,6 mlrd $.
Ir speju nusisikt guglui ant ten esanciu filmuku, comunity pirko. Mano nuomone.