Programinė įranga > Futurevoice

Mūsų bendrovė pristato Lietuvos rinkai naujos kartos ryšių su klientais valdymo sistemą (angl. CRM) - FutureVoice. Ši sistema elektroniniu formatu talpina informaciją apie visus įmonės vykdomus kontaktus – telefono skambučius, elektroninius laiškus, faksus ir susitikimus. Kiek kartų buvo atsitikę taip, kad Jūsų įmonėje buvo pamesti kliento kontaktiniai duomenys, o telefonas rodė N praleistų skambučių iš numerių, kurie nieko nesako? Taip, be abejo galima atsisėsti su telefono knygute ir patikrinti kas gi netikėtai skambino pietų pertraukos metu, bet kam? If you could make life easier...

FutureVoice sistema susideda iš 3 pagrindinių dalių:

VoIP telefono stotelė

Telefono stotelė patenkina ir didelės, ir mažos įmonės telekomunikacinius poreikius. Tikriausiai visi jau sočiai prisiklausėme apie IP telefoniją, Skype sėkme ir galimybė skambinti draugams į Airiją už „kapeikas“... Ar nekilo jausmas kad žmonės šneka dalykus, kurie lyg ir egzistuoja, bet kažkur kitam pasauly – „vakaruose“? O ar norėtumėte, jog Jūsų biuro telefonas, kuris jau X metų išdidžiai stovi monitoriaus kairėje staiga įgautų visas IP telefonijos funkcijas ir pranoktų Skype kainas? Nemokamas vidinis ir pigesnis mobilusis ryšys, pokalbių statistika ir apskaita, pokalbių įrašai ir registras, automatinė sekretorė – visas tas funkcijas rasite FutureVoice sistemoje. Jei naudojatės ryšių tai kodėl nepradėti to daryti efektyviai?

Saugus pašto serveris

FutureVoice leidžia praplėsti ir el. pašto galimybes – saugi pašto sistema, apsauga nuo virusų ir taip mūsų visų nemėgstamų  „Viagrų“ ir „XXXX“ akcijų pirkimo pasiūlymų – SPAMO! Sakysit „Cha! Tą ir Gmail‘e gaunu!“? Gal... Tačiau FutureVoice integruoja visą pašto sistemą į CRM programą – ką tai reiškia? Pilna kiekvieno darbuotojo susirašinėjimo su klientais istorija nuosekliai išsaugota serveryje ir pasiekiama turinčiam leidimą viršininkui ir pagaliau tai didelis NE asmeniniams susirašinėjimams darbe. Juk niekas nenori mokėti už tuščiai sugaištą laiką...

CRM (ryšių su klientais valdymo sistema)

O dabar nuoširdžiai atsakykite į klausimą – ar teko ofise girdėti toki pokalbį:

-“Antanai, o mes siuntėme Ivanauskui naują pasiūlyma?”

-“Martynai, neprisimenu aš nieko, kas jis toks? Negali jam paskambinti ir patikslinti?”

-“Duosi numeri – paskambinsiu... nu tuoj... pažiūrėsiu google...”

Paprasta matematika: pokalbis 5 minutės, google’inimas – dar 5 minutės, bandymai iš naujo suprasti “Ivanausko” situacija – dar 10 minučių. Taip, viso to galima išvengti. FutureVoice – tai automatinis visų skambučių iš įmonės laidinių telefonų ir elektroninio pašto išsiųsto iš įmonės registravimas. Visi skambučiai/laiškai griežtai pririšami prie tam tikro subjekto – „Ivanausko“. Tai leidžia lengvai rasti visus su klientu susijusius įvykius, peržiūrėti siųstus laiškus, faksus, pamatyti skambučių istoriją. Lankstus vartotojų teisių valdymas užtikrina saugų įrašų, dokumentų ir failų talpinimą. Logišku ir nuosekliu FutureVoice lengva naudotis ir neįgudusiam vartotojui.