Laikas verslui

Perskaitęs Džiugo straipsnį apie Twitter, radau kitą įdomų TechCrunch straipsnį apie pasikeitimus Twitter personale.

Tikiuosi, kad naujai prie komandos prisijungęs Kevin Thau ras efektyvų verslo modelį tinkantį Twitter tarnybai. TechCrunch mano, kad jų verslo modelis bus paremtas partneryste su mobilių telefonų gamintojais, bei ryšio operatoriais. O aš tokias galimybes vertinčiau - “dar neaišku, kas čia kam turės mokėti”. Šiandieniniam interneto versle efektyvaus verslo modelio paieškos yra vienas svarbiausių iššukių, nes didieji projektai startuoja turėdami tik idėjas - anksčiau ar vėliau atsiranda naujų idėjų, kurioms įgyvendinti reikia investicijų, tuomet ir atsiranda pelno ir egzistavimo klausimas. Mano asmenine nuomone, sėkmingas verslo modelis iš tiesų parodo tikrą internetinio projekto sėkmę ir ilgalaikę vertę. Ne pelno siekiančio projekto pavertimas verslu, dažnai būna skausmingas ir sukelia visokių negerų minčių vartotojams, kurie buvo privioliti nemokamu “saldainiuku”. Apie tai galite paskaityti gan senam, bet taikliam Simono Bartkaus straipsnyje apie Facebook. Ko gero, kiekvienas iš mūsų dar pamena už kokio dydžio sumas buvo parduoti tokie projektai kaip Skype, YouTube ir WinAmp (šį pardavimą atsiminti turėtų tik tikri interneto senbūviai). Įvertinę visas šiandienines rinkos tendencijas, matome, kad už protu nesuvokiamas sumas parduoti projektai šiandien susiduria su pelno paieškomis, kurios gan sunkios. Skype žengia į mobilių telefonų rinką tikėdamasi atimti dalį skambučių, o YouTube dar palyginus neseniai paleido reklamas rodomas virš vaizdo. Ar šie interneto gigantų žingsniai bus sėkmingi prognozuoti dar anksti.

Banalu, bet visur viskas apie tą patį - pinigus. Džiugu, tik tai, kad interneto verslas dažnai atranda visiškai kitokių ir naujoviškų metodų.

Palikite komentarą! Mes juos dieviname!